قهوه پروتئینی یا پروتئین کافی چیست؟|چگونه این قهوه پروتئینی را درست کنیم؟

قهوه پروتئین‌ چیست؟

آیا می‌دانستید دستور پخت قهوه جدیدی در TikTok منتشر شده است؟ به آن Proffee می گویند. این دستور قهوه از پروتئین استفاده می کند، بنابراین می توانید آن پروتئین را با فنجان قهوه مورد علاقه خود در صبح یا زمانی که تمرین دارید آماده کرده و بنوشید.

Proffee یا قهوه پروتئینی چیست؟

پودر کافی یا پروتئین‌؟


Proffee یک دستور پخت قهوه است، که از ترکیب قهوه و شیک پروتئینی تهیه می شود. پروفی معمولا با افزودن تکه های یخ و چند شات قهوه اسپرسو به یک فنجان و اضافه کردن یک شیک پروتئینی در آن درست می شود .این قهوه پروتئینی با استفاده از شات اسپرسو تهیه می شود. بیشتر اوقات، یک یا دو شات به یک شیک پروتئینی با مقداری یخ در آن و شربت قهوه خوش طعم اضافه می شود.

مواد لازم برای تهیه پروفی:

 تهیه قهوه پروتئینی

برای تهیه این قهوه پروتئینی باید چند چیز را جمع آوری کنید:

  • پودر پروتئین یا شیک پروتئین
  • قهوه مورد علاقه
  • فنجان بزرگ برای مخلوط کردن قهوه
  • تکه های یخ
  • شربت قهوه (اختیاری)

می توانید این قهوه پروتئینی را به روش های مختلف و با استفاده از مواد دیگر درست کنید.

بهترین پروتئین برای استفاده:

برای تهیه این دستور از شیک پروتئینی استفاده می شود. از آنجایی که این شیک پروتئینی آماده نوشیدن است، این پروتئینی است که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تهیه این قهوه پروتئینی می توانید از پودر پروتئین نیز استفاده کنید. قهوه پروتئینی باید با مقداری آب مخلوط شود تا مثل شرب شود، اما همان قهوه شگفت انگیز را ایجاد می کند.

برای این دستور، میتوان از پروتئین، آب پنیر با طعم وانیل استفاده کرد. اما می توانید از هر پروتئین طعم دار یا بدون طعمی که در خانه دارید استفاده کنید. اگر از پروتئین بدون طعم استفاده می کنید، ممکن است بخواهید نوعی شیرین کننده به نوشیدنی قهوه خود اضافه کنید.

بهترین پروتئین برای استفاده چیست؟

اگر هنوز به دنبال یک پودر پروتئین خوب هستید که به طور خاص برای مخلوط کردن با قهوه داغ ساخته شده باشد، توصیه می کنم پودرهای پروتئین آلو را امتحان کنید،همراه با خرید قهوه که طعم آن را دوست دارید

آنها چند طعم مختلف مانند فندقی، کارامل و وانیلی دارند. یا اگر طعم طبیعی تری را دوست دارید یا ترجیح می دهید یک شیرین کننده دلخواه اضافه کنید، می توانید نسخه طعم دار طبیعی را امتحان کنید.

همچنین می‌توان از نسخه خامه‌ای آن‌ها برای ایجاد طعم شیرین‌تر پروفی استفاده کرد. در کل شما می توانید انواع طعم ها را انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید هر روز یک پروفی با طعم متفاوت درست کنید.

بهترین قهوه برای درست کردن پروفی چیست؟

بهترین قهوه برای درست کردن پروفی؟

قهوه پایه این پروتئین است و بخشی ضروری از تهیه یک نوشیدنی قهوه خوشمزه است. شما می توانید این دستور غذا را با استفاده از روش های مختلف قهوه درست کنید. به طور مثال:

  • یک یا دو شات اسپرسو
  • قهوه دم سرد
  • قهوه فرنچ پرس

این سه مورد پرکاربردترین شات های قهوه اسپرسو هستند،که می توانید به شیک پروتئینی خود اضافه کنید.قیمت قهوه ها با هم متفاوت هستن.قهوه سرد برای تهیه این دستور عالی است. قهوه سرد حاوی مقدار زیادی کافئین (حتی بیشتر از قهوه اسپرسو) است که به شما کمک می‌کند در باشگاه ورزش کنید و انرژی لازم را برای ارائه بهترین کار به شما می‌دهد.

دستور العمل Proffee و بهترین راه برای دریافت همزمان پروتئین و قهوه!

بهترین راه برای دریافت همزمان پروتئین و قهوه

زمان آماده سازی:

  • 5 دقیقه
  • زمان پخت
  • 5 دقیقه
  • زمان کل
  • 10 دقیقه

عناصر:

  • پودر پروتئین آب پنیر
  • آب برای شیک پروتئین
  • قهوه به انتخاب شما
  • تکه های یخ
  • شربت قهوه (اختیاری)

دستورالعمل ها:

با دم کردن قهوه خود شروع کنید. میتواند به دلخواد از قهوه عربیکا یا قهوه روبوستا نیز استفاده کنید،برای این دستور دو شات قهوه نیاز است ، پودر پروتئین و آب را در یک کاسه با استفاده از لیسک مخلوط کنید. همچنین می توانید از شیکر برای ایجاد شیک پروتئینی خود استفاده کنید.
اگر می‌خواهید این دستور غذا را با استفاده از شیک پروتئینی آماده تهیه کنید، می‌توانید مراحل ساخت شیک پروتئینی را نادیده بگیرید.
به اندازه دلخواه تکه های یخ را به فنجان خود اضافه کنید. نوشیدنی قهوه شما بهتر است بسیار سرد میل شود.
نوشیدنی پروتئینی را در فنجان پر از یخ خود بریزید،حالا قهوه دلخواه را به فنجان اضافه کنید.قهوه پروتئینی خود را هم بزنید تا همه طعم ها با هم ترکیب شوند.
Proffee شما اکنون آماده است تا از آن لذت ببرید! می توانید این قهوه پروتئینی را قبل یا بعد از تمرین بنوشید.

برای تهیه این دستور می توانید از هر قهوه ای که دوست دارید در طول روز بنوشید استفاده کنید.

 تهیه شیک پروتئینی

پودر پروتئین یا شیک پروتئین؟

بسیاری از افراد در TikTok با استفاده از شیک پروتئینی از پیش ساخته شده مانند پروتئین برتر، Proffee را می‌سازند. استفاده از این نوشیدنی پروتئینی سریع ترین و راحت ترین راه برای تهیه پروفی است.

با این حال نوشیدنی های پروتئینی از پیش ساخته شده اغلب با پرکننده ها و مقدار بیشتری شکر و سایر مواد ناخواسته ساخته می شوند.

پروفی را می توان با استفاده از پودر پروتئین نیز تهیه کرد. اما برای نوشیدن آن، قهوه پروتئینی باید با مقداری آب یا شیر مخلوط شود. مزیت استفاده از گزینه پودر این است که می توانید میزان پروتئین موجود در هر نوشیدنی را کنترل کنید و کالری دریافتی را کاهش دهید.

بهترین پروتئین برای استفاده از پروفی:

بهترین پروتئین برای استفاده از پروفی

می توانید از هر پودر پروتئینی دلخواه استفاده کنید. با این حال، همه پودرهای پروتئینی یکسان ساخته نمی شوند. بهترین منبع پروتئین برای شما به سبک زندگی، هرگونه عدم تحمل غذایی، و همچنین نیازهای غذایی فردی و اهداف تناسب اندام شما بستگی دارد.

کارشناسان بهداشت استفاده از پودر پروتئینی را توصیه می کنند که مواد با کیفیت کمی داشته باشد و کمتر فرآوری شده باشد. همچنین ایده خوبی است که یکی را انتخاب کنید که قند افزوده کمی داشته باشد و یا از شیرین کننده های مصنوعی اجتناب کنید.

مزه اش مثل چیه؟

مزه پودر پروتئین

این ترکیب عالی از پروتئین و قهوه طعم بسیار شیرین و خوشمزه است . پودر پروتئین یک پایه عالی برای نوشیدنی است، در حالی که قهوه وجود دارد تا مقداری از شیرینی را از بین ببرد و آن طعم ملایم را به شما بدهد.

بهترین زمان مصرف پروفی چه زمانی است؟

بهترین زمان برای استفاده از Proffeeبعد از یک تمرین سخت است .دریافت مقداری پروتئین اضافی پس از یک جلسه تمرینی جامد به رشد عضلات شما کمک می کند.

همچنین می توانید قبل از رفتن به باشگاه یا دویدن، پروفی بنوشید. کافئین موجود در قهوه به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید و صبح های سخت تمرین کنید.

پروفی چه مقدار کالری دارد؟

کالری قهوه پروتئینی

پروفی تقریباً 160 کالری دارد. این می تواند بسته به تعداد شیرین کننده های استفاده شده یا افزودن پروتئین بیشتر برای تهیه قهوه پروتئینی شما تغییر کند.

این می تواند بسته به مارک پودر پروتئینی که دوست دارید استفاده کنید یا زمانی که از یک شیک پروتئینی آماده برای نوشیدن مانند نمونه پریمیر پروتئین استفاده می کنید، تغییر کند.

آیا قهوه پروتئینی سالم است؟

قهوه ای که در حد اعتدال مصرف شود، سالم در نظر گرفته می شود زیرا حاوی آنتی اکسیدان ها (به محافظت از سلول های بدن در برابر رادیکال های آزاد / آسیب کمک می کند) و همچنین ویتامین های B، پتاسیم و ریبوفلاوین. و، کافئین می تواند استقامت شما را در حین ورزش افزایش دهد و در هنگام نیاز به مطالعه به هوشیاری و تمرکز کمک کند. فقط مطمئن شوید که در مصرف کافئین زیاده روی نکنید زیرا می تواند فواید منفی برای سلامتی داشته باشد.

اگر برای تامین نیازهای پروتئینی خود تلاش می کنید یا در تلاش برای به دست آوردن عضله هستید، پروتئین اضافه شده می تواند یک مکمل عالی باشد! خوردن پروتئین همراه با صبحانه به کاهش میان وعده در اواسط صبح کمک می کند و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

تاثیر قهوه پروتئین بر روی بدنسازی:

تاثیر قهوه پروتئین بر روی بدنسازی

تاثیر قهوه بر روی بدنسازی به این شکل است که با آرام کردن سیستم عصبی مرکزی (CNS)، گیرنده های آدنوزین به تقویت قدرت ذهنی و هوشیاری شما کمک می کنند. با پودرهای پروتئینی که به رشد ماهیچه های شما کمک می کند و کافئین انرژی ذهنی شما را بهبود می بخشد، استقامت و قدرت کافی برای تقویت در تمرینات و ورزش خواهید داشت.

پودرها و شیک های پروتئینی می توانند هر تمرینی را به سطح بالاتری ببرند. مصرف پروتئین به شما کمک می کند تا ماهیچه های بیشتری رشد کرده و حجم آن را حفظ کنید. به ویژه لرزش های بعد از تمرین می تواند به ریکاوری عضلات کمک کند.

از طرف دیگر، قهوه در صحنه تمرین تاثیر زیادی گذاشته است. با افزایش متابولیسم، انرژی بخشیدن و کاهش درد عضلانی، تمرینات شما را تقویت می کند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا روی تمرینات خود تمرکز بهتری داشته باشید.

نتیجه:

پودرها و شیک های پروتئینی

این قهوه پروتئینی که آسان تهیه می شود برای کسانی که می خواهند مقداری پروتئین اضافی همراه با قهوه خوش طعم دریافت کنند عالی است.

توصیه می شود این دستور غذا را قبل و بعد از تمرین درست کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهترین است. این یک راه عالی برای پذیرایی از خود با یک قهوه خوب و داشتن تمام مزایای پروتئین به عنوان یک نوشیدنی است.

این نوشته در بلاگ ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *